Děkujeme za pochopení.
M85i88r84o60s91l66a47v 56K71u21l81h45a35v93ý
To, co i v článku chybí je definice tibetské vlajky. Je to symbol tibetské exilové vlády v Indii a současně symbol povstalců proti Číně r. 1959. Pokud stát uznává jednu Čínu a je to jeho dlouhodobá zahraniční politika, je nepřípustné aby tibetské vlajky byly umístěny na státních a státem podporovaných budovách; to jsou např. radnice, školy (kromě 100%soukromých), divadla (státem dotovaná), státní podniky, ale i částečně dotované atd.
Soukromě si může vlajkou mávat každý, je však otázkou proč? Dalajláma se vzdal politické činnosti a dokonce poděkoval Číňanům za zlepšení životní úrovně většiny Tibeťanů.
Stát je slaboch, že tuto otázku neřeší; a m.j. tolik kritizovaní policajti, kteří požadovali na určitých budovách, pokud byly státní, sundání vlajek, byli v právu.
M31i98r83o56s97l42a20v 36K21u40l71h78a92v41ý
Vidím, že u mínusářů argumenty chybí, zbyl jen laciný tibetský sentiment, ale realita žádná; tak něco na úrovni průšviháře Hermana!
R47o52b15e86r78t 37H16o26r52á62č29e58k
Vy si odporujete, ale to už je taková vaše tradice. Tvrdíte, že občané Krymu měli právo vyhlásit samostatnost, ale zároveň tvrdíte, že byli bez práv jako Tibeťané.
L49e47o 59W77o53l88f
Proboha, proč by lidé nemohli vyjádřit sympatie ke komunisticky znevolenému národu? Zvláště pak v souvislosti s tím, že ji kdysi vyjadřovali nám?
J23i73ř16í 52H58e73r13m28á64n27e12k
Radnice jsou lidé? O tom totiž autor píše.
R25o22b81e71r74t 72H82o16r53á91č51e85k
Neexistuje žádný důvod, proč by nemohli mít Tibeťané jako specifická kultura nějakou minimální kulturní a politickou autonomii. Úmyslné podporování čínsko-tibetských manželství je nechutné sociální inženýrství.
J24i60ř60í 27H29e76r33m26á50n39e81k
A jakou politickou autonomii měl Krym? Teoreticky asi ano, prakticky žádnou.
A co asi tak žádal Východ Ukrajiny na Kyjevu předtím, než povstal?
Neměříte náhodou dvojím metrem, pane Horáčku?
V61l59a93s93t40a 83F59i72š87r24o36v49á
Protože se to zavedlo za prezidenta Václava Havla. Kdy jsme cítili s malým státem, který je obsazený mnohem větším státem, určitou solidaritu. Zvláště když jsme taky malým státem, o kterém v minulosti rozhodovali ti větší. Takže vlastně emocionálně jsme se do těch chudáků okupovaných vcítili. Velkou propagaci tomu dělal a stále dělá dalajláma, který cestuje po světě, a mluví o tom v určitém duchu.
Názory, že se to dá nahlížet i trochu jinak, se objevují až v poslední době.
R47o86b73e73r75t 71H10o96r71á87č90e91k
Samozřejmě tradiční bolševické argumenty. Otrokářská společnost byla v minulosti úplně všude. Že byla v Tibetu není žádné plus, ale to neznamená, že si ten národ nezaslouží vlastní kulturu a politické sebeurčení. Bylo by dobré vidět okupaci v kontextu toho, že komunistická Čína, která podle autora přinesla nějakou lepší kulturu v té době realizovala tzv. Velký skok, který odneslo zcela netmářsky a pokrokově smrt hladem pro několik desítek milionů lidí.
J83a51r40o11m60í85r 40P30e20t25ř77í88k
Zajímavé, že Tibet byl historickou součástí Číny.a když v roce 1913 vyhlásil Tibet nezávislost, tak jej neuznal téměř žádný stát, protože to bylo v rozporu s dohodou, kterou několik let předtím podepsali zástupci Číny, Ruska, Velké Británie a Tibetu, že Tibet je součástí Číny.
A až do obsazení Tibetu Čínou v roce 1950 panoval v Tibetu tuhý otrokářský režim, kde občané Tibetu byli v horším postavení než nevolníci ve středověku v Evropě.
J74a68r42o78m96í10r 33P21e79t41ř12í58k
Zajímavé, jak naši politikové mají zálibu ve vyvěšování vlajek totalitních států.
Dříve vlajky SSSR, nyní otrokářského Tibetu a Banderovské Ukrajiny.
R49o78b39e83r88t 72H67o12r95á83č10e17k
To tvrdí zastánce kágébáků a čínských bolševiků. Tibetská společnost byla zastaralá a tradiční, totalitarismus tam přinesli až čínští komunisté...
- Počet článků 24
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3411x